fbpx

Ana Praznik je postala nov obraz blagovne znamke MIK Celje

V Ani smo skozi sodelovanje pri prenovah domov slovenskih socialno šibkejših družin prepoznali odlično ambasadorko MIKovega znanja in rešitev stavbnega pohištva in prezračevanja za izboljšanje kakovosti bivanja.

Napovedujemo kampanjo v kateri se bo Ana Praznik pojavila v vlogi dr. Ane iz MIKa na svoji misiji izboljševanja kakovosti bivanja in preprečevanja sindroma bolnih hiš pod osrednjo idejo:

dr. Ana & MIK za zdrav dom in bivanje!

Z vami delimo še nekaj utrinkov z junijskega snemanja kampanje z Ano, hkrati pa nadaljujemo produkcijo delo v montaži.

Že ob koncu polenih počitnic vas bo dr. Ana pozdravila in navdušila z MIK rešitvami v različnih medijih in na naših spletnih straneh.

Skratka pred Ano in MIKom je delavno poletje, a nič zato, pomemben je cilj, vaš zdrav dom!