Pogovor brez kravate: Franci Pliberšek, MIK Celje

Kriza je lahko priložnost ali nevarnost, odvisno od tega, kako se človek odzove na situacijo.

Povsem naravno je, da ljudje dojemajo krizo kot nevarno, saj se soočajo z zaostrenimi razmerami, a kot je nekoč dejal Albert Einstein: »Sredi vsake krize leži tudi velika priložnost.«

Nobenega dvoma ni, da smo se znašli v kriznih razmerah. Kje so torej priložnosti?

Nova generacija MIKroventa znova nagrajena

MIKrovent 35/40 je bil v septembru 2020 nagrajen s srebrno nagrado za inovativnost, ki jo je podelila Regionalna gospodarska zbornica Celje.

RGZC je nagrade podelila na podlagi širokega spektra kriterijev, kot so odličnost inovacije, njeno razsežnost, stanje tehnike na področju inovacije, sestavo inovacijske ekipe, nenazadnje pa tudi tržni in finančni vidik inovacije in njen trajnostni učinek.

Ana Praznik je postala nov obraz blagovne znamke MIK Celje

V Ani smo skozi sodelovanje pri prenovah domov slovenskih socialno šibkejših družin prepoznali odlično ambasadorko MIKovega znanja in rešitev stavbnega pohištva in prezračevanja za izboljšanje kakovosti bivanja.

Napovedujemo kampanjo v kateri se bo Ana Praznik pojavila v vlogi dr. Ane iz MIKa na svoji misiji izboljševanja kakovosti bivanja in preprečevanja sindroma bolnih hiš pod osrednjo idejo:

dr. Ana & MIK za zdrav dom in bivanje!