O podjetju > Okolje v katerem ustvarjamo, je naša odgovornost

V MIK Celje v svoji dejavnosti ves čas sledimo usmeritvi v družbeno odgovorno ravnanje. Na področju razvoja in proizvodnje naših produktov, stremimo k izboljševanju kakovosti bivanja in ustvarjanju zdravih bivalnih prostorov. Zavezani smo izobraževanju naših obstoječih in potencialnih strank in vračanju okolju, v katerem delujemo, s sponzorskimi in humanitarnimi dejavnostmi.

Poslanstvo podjetja MIK je

izboljševanje kakovosti bivanja in zagotavljanje zdravih bivalnih prostorov

Svetovalni vodnik: Kako izboljšati kakovost vašega bivanja?

Kako izboljšati kakovost vašega bivanja - vodnik - MIK Celje

V zadnjih letih je, pod vizionarsko in družbeno odgovorno taktirko Francija Pliberška, podjetje MIK usmerjeno tudi v osveščanje javnosti o vplivu bolnih zgradb, ki so posledica uporabe visoko izolativnih gradbenih materialov, hkrati pa naše bivalne prostore spreminjajo v hermetično zaprte in polne slabega, zdravju škodljivega zraka. Tako je podjetje MIK najprej izdalo strokovno-populističen vodnik z naslovom »Kako izboljšati kakovost bivanja?«, ki bralca vodi skozi investicijo v stavbno pohištvo in ga opozarja na teme, na katere mora biti še posebej pozoren pri adaptaciji ali gradnji svojega doma.

Vas zanima kako izboljšati kakovost vašega bivanja?
Naložite si vodnik BREZPLAČNO!

Želim VODNIK

Mednarodna spletna oglaševalska kampanja AIRless ERA

Priročniku pa je v zadnjem letu sledila tudi mednarodna spletna kampanja AIRless ERA, ki opozarja na pasti sodobnega bivanja in ponuja učinkovite in zdravju prijazne rešitve. Tudi razvoj MIKroventa je eden najnaprednejših med lokalnimi prezračevalnimi napravami. Odlikuje ga odlična rekuperacija, ki ohranja temperaturo notranjih prostor do 95 % kljub konstantnemu prezračevanju ter senzorji za izredno škodljiv plin Radon, VOC in CO2 ter visokokakovostni filtri, ki zrak tudi čistijo.

Vas zanima kako izboljšati kakovost vašega bivanja?
Oglejte si kampanjo.

Pojdi na AIRless ERA

Polletna tiskana in digitalna lifestyle revija MIKaven Lajf

MIKaven Lajf - številka 3 - Sveže ideje - Inspirativne zgodbe - MIK Celje

Prav tako podjetje MIK svoje obstoječe in prihodnje stranke izobražuje in zanje pripravlja kvalitetne vsebine v polletni lifestyle reviji MIKaven Lajf, v kateri se loteva tem povezanih s sodobnim načinom življenja in bivanja. Revija izhaja v nakladi 10.000 izvodov in je dostopna v vseh razstavnih salonih MIK Celje po Sloveniji, na več kot 400 javnih lokacijah po vsej Sloveniji kot so kavarne, knjižnice, čakalnice, garažne hiše, prav tako pa revija izhaja tudi v spletni obliki na www.mikavenlajf.si

Iščete svoj življenski slog za boljše bivanje, vas zanima dizajn in arhitektura, želite izboljšati zdravje z zdravim zračenjem, vse to in še več sodobnih in praktičnih nasvetov, trendov in intervjujev lahko najdete tudi v digitalni različici MIKavnega Lajfa.

Privošči si MIKaven Lajf

Poslanstvo podjetja MIK je

družbeno odgovorno delovanje in vračanje okolju

PODPIRAMO SLOVENSKI ŠPORT

MIK je že več kot 20 let ponosni sponzor Celjskega rokometnega kluba, evropskega prvaka in večkratnega državnega in pokalnega prvaka ter tretjega rokometnega kluba v SEHA ligi v sezoni 2017/18.

Vse od leta 2000 podjetje MIK podpira tudi slovenski klubski šport in je ponosen in eden večjih sponzorjev Rokometnega kluba Celje, ki je večkratni državni prvak evropskih prvak 2003/2004, ter tretji klub v SEHA ligi v sezoni 2017/18. Rokometnega kluba Celje Pivovarna Laško.

Iz sponzorstva rokometnega kluba se je rodila nadvse uspešna promocijska kampanja s takratnim kapetanom Eduardom Koksharovim in z njim legendarni slogan »Takšna okna imel bom tudi jaz«. Desetletje kasneje pa je Eduardov obraz zamenjal najboljši slovenskih hokejist vseh časov, Anže Kopitar in postal novi obraz blagovne znamke MIK v kampanji »Nepremagljivi«.

PODPORA SLOVENSKI LIKOVNI UMETNOSTI

MIKove likovne galerije v salonih v Ljubljani, Celju in Vojniku so gostile že več kot 145 razstav priznanih domačih in tujih likovnih umetnikov. V skladu z našo družbeno odgovornostjo in usmeritvijo v dajanje priložnosti, so MIKove galerije omogočile prve samostojne razstave marsikateremu mlajšemu umetniku na njegovi poti ustvarjanja.

SKRB ZA SOCIALNO ŠIBKEJŠE – S SRCEM NA KOLO in MIKova KARAVANA OTROŠKEGA SMEHA

Že več kot 15 let vsako leto MIK Celje omogoči vsaj 100 otrokom iz socialno šibkejših družin počitnice ob morju. Ob 25. obletnici nam je uspelo na morje odpeljati 200 otrok, ob 30. obletnici pa kar 300. MIKova karavana otroškega smeha je projekt, ki vsem zaposlenim v MIK Celje ogromno pomeni in še dodatno osmisli naše delo. Omogočiti otrokom počitnice ob morju, večini izmed vključenih otrok celo prvič v njihovem otroštvu, je neprecenljivo.

Vračanje okolju, sploh njegovim najmlajšim članom, in s tem lepšanje in bogatenje njihovega odraščanja, je močna motivacija, tako za zaposlene, kot za vodstvo v MIK Celje. Vse leto od vsakega nakupa našega stavbnega pohištva določen del sredstev namenjamo v sklad MIKove karavane otroškega smeha, ki ga še dodatno napolnimo, z zdaj že tradicionalno, dobrodelno kolesarsko turo čez Slovenijo, S srcem na kolo.

MIKova karavana otroškega smeha pa ni le donacija eni izmed humanitarnih organizacij v Sloveniji, ampak je v celoti samostojen družbeno odgovoren projekt podjetja MIK Celje. Vse otroke skrbno izberemo v sodelovanju s svetovalnimi službami slovenskih osnovnih šol. Te predlagajo vzorne učence, ki prispevajo k rezultatom svoje šole in vzdušju v njej, a jim žal njihovi starši zaradi socialne stiske ne morejo omogočiti počitnic ob morju. Za vseh 100 otrok na letovanju skrbi teden dni ekipa enajstih MIKovih vzgojiteljev, ki v celoti izvajajo zanje razgiban počitniški program, ki vključuje izlete, športne in ustvarjalne aktivnosti ter zabavna druženja.

S srcem na kolo je projekt, ki ne le povezuje MIKove zaposlene, ampak tudi naše poslovne partnerje in prijatelje. Vsako leto se v maju odpravimo na kolesarjenje čez Slovenijo, prevozimo več kot 600 kilometrov med Mursko Soboto in Izolo in s tem podvigom osveščamo javnost in druga slovenska podjetja o pomembnosti družbeno odgovornega delovanja in skrbi za socialno šibkejše ter o pomembnosti varnosti kolesarjev na cesti ter pomenu rekreativnega športa za zdrav življenjski slog posameznikov in družbe. Namen je z dodatnimi donacijami napolniti sklad MIKove karavane otroškega smeha in vsako leto znova omogočiti počitnice 100 otrokom, ki si svojim pridnim delom in odličnimi rezultati to zaslužijo, kljub temu, da jim starši zaradi različnih socialnih situacij tega ne morejo omogočiti.

O podjetju > Okolje v katerem ustvarjamo, je naša odgovornost